måndag 26 juni 2023

FY FAN FÖR ATT VARA UTAN MAT

Hujedamig detta kommer bli min värsta dag på mycket länge! Jag får inte äta mat! Jag ska till doktorn imorn för att undersöka min mage så nu blir det fasta…
Detta är vad jag får ”äta” idag och det kallar jag inte för mat.
Jag har laddat upp med resorb och sockerdricka mellan allt vatten jag ska dricka. Jag blir ju ett fruktansvärt monster när jag blir hungrig så för familjens bästa så fick jag lämna barnen på förskola/fritids imorse och jag får hämta de när de ätit mellis för själv kan jag inte jobba. Jag hade min 6.30-18.30 dag med APT ikväll, sista för terminen och då brukar vi äta gott. För allas trevnad ligger jag här med mitt korsord och gör inte många knop idag! Jag har aldrig bantat för det skulle jag inte klara av😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥