lördag 17 juni 2023

KALAS HELA DAGEN

Idag är det firande hela dagen så jag startade min dag med att springa 1 mil i mina nya skor och duggregn = det gick hur bra som helst😊 
Nu ska vi fira min brors son som fyllt 9 sen ska vi direkt vidare på studentfest. Vännerna i Loshults dotter slutar idag, Osby slutar alltid på lördagen så krockar det inte med Älmhult på fredagen så det är ju bra. Men i år tycker jag de slutar sent, själv tog jag studenten den 9e när jag gick ut… 
Här är en bild från igår när vi stod i det nya kökets frys som vi ville haft som jacuzzi 😉 
Som jag älskar dessa 2 arbetskamrater❤️ Det är ju ingen självklarhet att man gillar de man jobbar med för det är ju inga vi valt själva men jag gillar mina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥