söndag 4 juni 2023

LÖPARGLÄDJE SMITTAR

Hej hopp, liiite tid över nu när bilen tvättas i maskintvätt😉 Det är intensiva dagar när det är ledigt haha. Igår klippte mannen häcken och jag började gräva bort kirshkål sen lastade vi upp allt på släp så slänger vi det på tippen imorn, smidigt så vi blir av med det!
Älskar när blommorna slår ut, rhododendron är fina och det luktar syren och jag hade önskat att kunna spara doften i en app😂
Findus är busig och leksen och följer med oss överallt.
Jag har smittat av min löparglädje på Tuva så hon kommer här om dagarna och vill att vi ska ut och springa en liten runda. Jag ska köpa riktiga löparskor till henne så hoppas jag det håller i sig. Vi tränar upp hennes kondition och tar lite i taget men såååå kul att hon med vill ut och röra på sig😊
Ikväll åker vi ut till min lillebror som fyller år idag, brukar inte fira men han fyller ju 35 ändå.

2 kommentarer:

  1. Vilken fin katt. Ja denna årstiden är magisk gäller njuta av den så mycket man kan. Va cool hon är Tuva du har smittat henne med nåt trevligt. Må väl/MH

    SvaraRadera
  2. Ja det är riktigt roligt när barnen vill göra som en annan gör. Hon får så gärna springa eller cykla med mig😊

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥