måndag 19 juni 2023

STUDENT -23

Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Confident Living SE


I lördags var vi ju på studentfest hos vänner och det va himla trevligt. Jag beställde studentpresent från Confident Living SE men tyvärr har den inte kommit ännu! Det är 2 veckor sen jag beställde men de har väl haft fullt upp nu med alla studentpresenter kan jag tänka mig. Vi gav en flaska bubbel och skrev på kortet att det kommer mer, sen😉

Vi köpte en ljuslykta från Carat som hon önskade sig. Hon önskade sig vinglas, ljuslyktor mm från samma märke och hon fick en hel del. Det passar bra nu när de skaffat en gemensam lägenhet♥
Jag beställde även en ljuslykta från Ernst och den har jag själv och jag tycker de är så fina.

När vi fick present från jobbet en jul så köpte jag den stora stora vasen men jag kan ju säga att jag betalade ett betydligare högre pris! Jag måste säga att jag tycker Confident Living SE har riktigt bra priser och just nu har de även SOMMARREA med en massa fina saker upp till 65% rabatt.
Vi fick en god buffé till mat och sen gottefika efteråt😋 Det är tur det inte är student för ofta men tack för en väldigt trevlig kväll.

1 kommentar:

  1. Så vackert med allt i glas, från vaser till lyktor. Såg riktigt gott ut det som bjöds på. Må väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥