fredag 30 juni 2023

HELG

Äntligen fredag men jag hade ju gärna varit en av dom som gick på semester idag😎 Men men, inte långt kvar nu! Oliver förstod inte riktigt att när han går på sommarlov så kommer han inte komma tillbaks till förskolan igen. Men, jag ska ju bara på sommarlov jag börjar ju inte skolan förrens jag är 6år! Jo, fyller man år i oktober så börjar man ju skolan i augusti ändå😊 Det är inte alltid lätt att veta.
Imorgon är det fotbollscup för Oliver så då ska iallafall jag titta på, Tuva sover hos en kompis inatt, Thea är hos sin farmor och Max är och fiskar. Jag tror Max följer med också och på kvällen ska vi iväg för min kusins gosse fyller 6 på söndag. Stora killar vi börjar få❤️
Detta borde alla tänka på lite extra, jag tycker det är viktigt iallafall❤️
Nu ska vi ta ett bad och spela yatsy för mannen fixade ett bord till oss som vi kan lägga över badkaret så det får plats både 2 glas med bubbel och spel😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥