fredag 23 juni 2023

MIDSOMMARAFTON

Tänk att det är midsommarafton idag… Sommardagen som jag ser fram emot när det är kallt, blåsigt och regnigt. Idag har vi ett tunt täcke av slöjmoln men det är rätt varmt. 
Tuva följde med våra midsommarvänner till deras stuga redan igår och jag har fått bilder när de badar och har skoj. Det är andra gången hon vågar sova borta så jag vet inte vem som är stoltast, hon eller jag😅 Igår efter jobbet så var det bara jag, mannen och Oliver så det var himla mysigt. Vi handlade och han ville äta pizza så det fick det bli sen tittade vi på en film han ville se. Nu är vi påväg till vännerna i Sölvesborg men vi åker hem ikväll igen, vi har sovit där i 7år tro jag men vi sover bäst hemma❤️
Det var monstertruck i byn som mannen och barnen kollade på i onsdagskväll. Det kom ett skyfall med åska strax innan men det försvann lagom tills showen började. 
Jag och Thea va inne på Ikea under tiden och fixade sommarpresenter till Olivers pedagoger eftersom en skulle gå på semester nu.
Den här mötte jag imorse när jag sprang min mil. Jag och Sune tog en runda innan det blev för varmt.
Ha nu en fantastisk midsommar var du än befinner dig.

3 kommentarer:

  1. Ha en fin midsommar du och din familj! Sådana rosor du har på fotot har jag också ute vid vägen så vackra. Mitt i sommaren redan, njut av den och livet. Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja rosorna är såå fina, jag fick de för 7år sedan när jag slutade på en annan förskola. Jag vet inte men kg kanske borde klippa den lite? Jag kan inget om blommor…

      Radera
  2. Jag klipper aldrig mina de blommar så otroligt vackert så låt de växa och ge fägring.
    Må väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥