måndag 27 november 2023

EN TUVADAG

I lördags tyckte Tuva att vi skulle gå på bio snart, bara hon och jag. Vi tittade direkt om det fanns något som föll henne i smaken. Det gjorde det. Vi bokade Nelly Rapp som skulle gå 13.00 i Växjö. Dessutom till halva priset så det blev ju billigt eftersom hon hade fått en biljett i jultidningarna. Vi steg upp så vi körde hemifrån vid 9 igår morse och så gick vi på Samarkand först. Hon fick julkläder och jag hittade julklapp till Oliver. Tuva köpte örhänge och jag köpte julsaker som Nissedörr, ljusslingor, dörrmatta, stjärna mm. Hittade julklappar till en guddotter och en kusin till barnen. Fixade födelsedagspresent till min gudson som fyller i helgen. 
Vi hann med en heldel innan bion men tog ett par butiker efteråt med.
Efter 8,5 timmar var vi hemma igen… Bytte sängkläder hos alla så nu är det lite juligt även där❤️ Jag har lite svårt för att köpa ljusslingor och bäddset om det inte finns visningsex uppe så jag får känna och klämma. Vi var nöjda med vår dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥