söndag 19 november 2023

GO KÄNSLA

Woop woop, jag och Sune kom hem för en stund sedan från vår runda på nästan 17 km. Från började tänkte jag 10km men det ändrades till både 13 och 15 km innan vi kom hem. Sånt jäkla flow idag😀 Vi sprang förbi 3 skyttar för det va visst jakt idag med. Men rundan kändes såååå bra förutom att jag fick mer ont i mitt ben i slutet, utsidan på knäskålen. Fattar inte varför så jag fortsatte.
Jag skulle ju sprungit intervaller på bandet i torsdagskväll men jag började må konstigt så jag hoppade över träning både torsdag och fredag men igår rev jag av en mil och sen detta idag. Imorn på min långa jobbdag hoppas jag att jag hinner få till 8 km på rasten. Förra veckan var nästan alla barn sjuka så i fredags var det jag och 2 barn på min avdelning. *Peppar peppar* jag klarade mig från magsjukan denna gången! 
Nu är julljusen uppe i alla rum och det är verkligen sååå mysigt!
Igårkväll va min kusin med familj här och det är alltid lika trevligt att träffas. Barnen hade kompisar på dagen och idag ska Oliver på innebandy sen kommer pappa och hans sambo på middag ikväll. Lite sen farsdag😊


1 kommentar:

  1. Tvi för magsjuka då är jag hellre förkyld men det är också så trist. Åh vad du springer tös. Vad har du gjort med ditt knä nån överansträngning kanske? Må väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥