onsdag 8 november 2023

MITT I VECKAN

Goood morgon😊 Redan onsdag, vad hĂ€nde? Jag hoppas (för mitt hjĂ€rtas skull) att dagen blir lugnare idag! Jag fĂ„r vĂ€l snart en hjĂ€rtinfarkt… Som jag stressade igĂ„r, 10 timmar pĂ„ jobbet och enda Ă„terhĂ€mtningen var mina 30 minuter nĂ€r jag va ute och gick pĂ„ rasten. Jag stĂ€ngde igĂ„r och jag hann hem och kasta i mig mat och sen in i bilen igen för att Ă„ka till VĂ€xjö och ha utvecklingssamtal med Max. Jag stĂ€nger idag med men börjar 45 minuter senare Ă€n igĂ„r.

IkvĂ€ll ska mannen ivĂ€g pĂ„ avslutning pĂ„ fotbollen för trĂ€narna. DĂ„ ska jag bara landa i soffan med barnen, jag lĂ€ngtar redan haha. 

I helgen fick jag till 13km med Sune ena dagen och andra dagen intervaller. Denna veckan hinner jag nog bara springa imorn och pÄ lördag.
Tuva köpte koppel till lillkaninen men det var för stort sĂ„ Alma fick det istĂ€llet. SĂ„ söt hon Ă€r❤️
Imorn ska jag Ă€ntligen till frisören! Jag har inte varit hos frisören pĂ„ flera Ă„r…!! Kompisar har klippt mig men jag behöver verkligen fĂ„ bort allt det slitna som Ă€r överst av hĂ„ret. SĂ„ det kan bli hur kort som helst men bara det blir friskt. Sen ska jag boka tider oftare.

2 kommentarer:

  1. Ah vilken kanin hur söt fÄr man va men det ser ut som en leksakskanin. Hu som du sliter och tar ut dig tror det Àr bra om du kopplar av lite grann. NÀ ska du klippa ditt fina hÄr Àr ju sÄ snyggt, men man ska trivas sÄ klart ocksÄ. Lycka till med den ny frisyr. MÄ vÀl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst Ă€r hon söt lilla Alma♥

      Radera

Tack för att du lĂ€mnar ett avstamp♥