söndag 5 november 2023

JUMPYARD

I fredags vid 9 begav vi oss mot Helsingborg och barnen var riktigt taggade. Först blev de besvikna av att jag ”bara” hade bokat 2 timmar. Efter 1,5h förstod de varför😂

Det va inte så mycket folk när vi kom strax innan 11 men vid 13 när vi va klara så fanns där rätt mycket folk.
Barnen hoppade, klättrade och hade väldigt roligt. Svägerskan och 2 kusiner var med oss. Lilltjejen ville också hoppa men fick nöja sig med att försöka gå emellan oss. Hon fyller 1 i slutet av månaden.
Efter hoppningen körde vi och åt innan jag och barnen gick in på Väla. Thea behövde en ny mobil, Tuva och Oliver skulle in i leksaksaffären och handla något för sina födelsedagspengar. Vid 17 var vi hemma igen. Så himla skönt att vi hade ledigt i fredags, helgen fick en extra dag och så borde det alltid vara😉


2 kommentarer:

  1. Så roligt för barnen där gjorde de av med mycket energi. Väla det var många år sen jag var där, har en syster som bor nära men avstånden gör att vi inte träffas så ofta. För många år sen bodde de precis vid Välaskogen men jag tror allt det är i princip borta och skövlat för annat. Älskade skogen med alla vitsippor. Ja men visst det är väl skönt med lite extra ledigt du jobbar ju mycket och har familj. Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi borde få 3-dagars helg tycker jag allt, då hinner vi ladda om till ny vecka.

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥