torsdag 16 februari 2012

TORSDAG

Jaha, här går jag in och så ser jag att inlägget som jag gjorde i förmiddags inte kom fram... Men nu gör jag ett nytt försök :-)

Jag och Klabbe har varit ute och sprungit en runda. Sen blev det lite golvträning och så fort jag är nere på hans nivå så kommer han och ska kela :-) Gjorde jag plankan kom han och kröp upp under magen och upp i ansiktet. Låg jag på rygg kom han och la huvudet på magen och ville kela. Han är riktigt mysig ♥

Inatt har jag sett ett vildsvin på nära håll, ett stooooort sådant!! Jag kunde suttit i hans sida. Men det va en jäkla tur för oss båda att han sprätte på rätt bra så han hann över vägen med livet i behåll.
Thea provade sin halskrage på Klabbe igår. Jag tror han va tillräckligt varm här inne innan han fick kläder ;-) Men han blev så söt så ♥

Nu ska jag fixa laxen innan jag ska hämta hem barn. De ska ha varsin kompis med sig hem så här lär vara highlife i eftermiddag. Jag ska passa på att städa och tvätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥