söndag 12 februari 2012

EMMA S

Kolla vad jag köpt på mig idag!! Jag köpte Emmas bok och så läste jag att hon skulle släppa hudvårdsserie och då tänkte jag Den måste ju vara bra!! Eftersom hon varit med i svängarna så länge måste hon ju veta vad som är bra och inte. Å de säljer bara produkterna på Åhlen´s så jag mejlade Emma och frågade om de inte hade någon webshop, men ne, det hade de inte... än :-) Jag önskade mig presentkort när jag fyllde år och det fick jag. Å när kassörskan knappade in priset på allt det här utbrister Joppe Herregud, det kostar ju som en hel x-box. Jo, det är ju vad man prioriterar.... Men fatta vilken tur jag hade då!! Jag skulle ju köpa hela serien men handlade jag för 400:- fick jag ögonkräm på köpet. Jag fick två stycken och det va jag nöjd med :-) Så allt det här kostar egentligen 2600:- men nu ska jag ju klara mig ett tag.
Jag tror och hoppas att jag blir lika nöjd som jag förväntar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥