fredag 3 februari 2012

SJÄLVMORDSBENÄGNA DJUR

Hutter hutter, jag har förfrusit mina fingrar inatt. -16 visade termometern nu. Har krupit ner under täcket och hoppas på några timmars god sömn :-) Det blev lite senare inatt för det va en som tittade lite för nära på en älg och stackars älgen dog :-( Jag har med kört på mitt första djur inatt. Det va en liten ekorre va självmordsbenägen. Bakom ett backkrön kom han rakt emot mig och nu finns den inte mer... Förstår inte varför djuren måste va på vägarna, förstår de inte att det är farligt ;-) Bara på ett par timmar vet jag två djur som fick sätta livet till, förmodligen många fler!! Å ambulansen mötte jag två ggr inatt - med andra ord - ingen bra natt för varken djur eller människor.

Fredag idag - hääääärligt!! Men det innebär städning och handling inför imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥