söndag 26 februari 2012

SAKNAR MINA ♥´AN



Imorn kommer äntligen mina älsklingar hem ♥ Å stora killen som fyllt 5 i helgen ska äääntligen få öppna sitt stora paket som är i tvättstugan, som han längtat. Å som han tjatat tills han fick veta vem som skulle få paketet :-) Men vad han inte vet är att där nu ligger ytterligare ett paket och väntar. Suprise!!

Jag har styrk upp en träningsdate imorn. Vi ska träna på funktionsgymmet imornbitti, kl 8 med andra ord, så jag får sova efter det. Men vad gör det? Om jag kan sova 10-14 så får jag ju vara nöjd ;-) Men jag har faktiskt aningens träningsvärk i överkroppen, sen igår.

Jag har betalat de sura räkningarna och så har vi storhandlat. Verkligen fyllt kylen. Blev ju deprimerad när jag skulle betala men desto gladare igen när jag öppnar kylen, där är verkligen fullt ♥ Köpte bra varor så kroppen kan få i sig bra mat efter all träning.

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥