måndag 13 februari 2012

UNDERBARA SOL




Gu va härligt att vakna upp till solsken :-) Jag hoppade direkt i träningskläderna för nu ska vi ut och springa en runda!! Jag säger bara vilken skillnad träningen har gjort på magen!! Nu syns den knappt på morgonen... Men så fort jag har ätit blåses den upp, men jag får ju va glad en liten stund iallafall haha.

Måste mejla min doktor, jag kan inte fortsätta leva med sån här "sömn", kan knappast kalla det sömn heller för den saknas ju nästintill... Men lite motion, frisk luft och dagsljus piggar alltid upp :-) Bäst att ta vara på det!!

Hoppas ni haft en bra start på veckan än så länge!!

2 kommentarer:

  1. Vad är det för träning du gjort för att bli av med magen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Löpning, benböj, utfall, plankan mm. Mest löpning. Allt verkar ändå ta magen :-)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥