torsdag 2 februari 2012

ÅÅÅ VA SKÖÖÖNT!!

Denna oljan med doft av apelsin och kanel fick följa med hem. Bye bye vintertorrhet!!

Fy fasen så skönt det va med massage!! Varma stenar som masserade hela kroppen. Å oljor som doftade underbart. Jag hade handdukar över hela kroppen sen la hon ut varma stenar ovanpå, sen tog hon av handduken tex på ett ben och masserade, la på handduken och varma stenar igen och fortsatte så. Ansiktsmassagen va nästan skönast. När jag kom hem la jag mig men hade svårt att somna, fötterna va alldeles iskalla, ändå ligger jag under dubbla duntäcken men det hjälpte inte. Så ikväll är det jag som bäddar ner mig i soffan och somnar gott till Biggest looser, sen sover jag vidare där!!

Nu ska jag hämta hem barnen och lite senare kommer Max kompis och leker. Då blir det fullt ös medvetslös kan jag tänka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥