fredag 17 februari 2012

IKVÄLL HAR VI SOCIALAT OSS

När jag hämtat barnen från skola/dagis åkte vi och köpte gotte. Thea hade med sig läsk, godis och ostbågar till sin övernattning. När vi kon hem va A redan här. Satt och pratade i flera timmar. Han hade haft en traumatisk upplevelse igår, stackarn ;-) Sen va det bara att hasta med packning, lite i magen och rasta hunden innan vi for iväg. Direkt efter vi lämnat Thea åkte vi ut till vännerna. Där blev det pasta/kycklingsallad. Jättegott!! Sen gjorde jag kladdkaka till efterrätt. Det blev en tidig kväll för Max frågade redan efter nån timme, hur mycket klockan var. Varför vill du veta det, undrade jag, du kan ju inte klockan. Jo, han ville veta ändå. Är du trött?? frågade jag. Å det va ju det han va, plutten :-) Han är ingen kvällsmänniska. Han och jag skulle kunna lägga oss 7 och hade vi sovit i samma säng hade jag sovit gott. Jag ha jättesvårt att sova om jag lägger mig själv...
Dags att sova, snart jobb igen. Men seeeeen, om några timmar, då är det helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥