onsdag 29 februari 2012

ONSDAG 29/2




Tja!! Har fasen inte haft tid att skriva innan... Tog ett sömnpiller och la mig så fort jag varit ute med hunden efter jobbet imorse. Slocknade bums men av en och annan anledning valde jag att ha mobilen igång idag. Såklart att det ringde och A kom hit och snackade en stund, sen la jag mig igen och somnade. Klockan ringde och jag va tvungen och åka och hämta lite grejer. Bara hem och ställa bilen och gå och hämta barnen. Drog igång städningen och fixade middag. Sen va jag tvungen att ha ett litet avbrott så jag och Klabbe sprang en runda. Idag gick det aningens fortare så det va fullt flås på både mig och hunden. Ingen andra andning här inte...
Men nuuuu ligger jag i soffan och tar igen den andningen :-) Rent och fräscht runtomkring och lite doftljus tända. Härlig känsla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥