torsdag 23 februari 2012

TORSDAG

Ja, då va jag här igen. Uppe och studsar inom rimlig tid... Men jag har bestämt mig för att inte ta mina sovpiller varje dag utan håller mig till varannan. Jag vill inte bli beroende av dom, men å andra sidan, vem behöver inte sova mer än 3 timmar/natt???? Men nu när jag är av med mitt nässpraysberoende så ska jag ju inte skapa mig ett annat ;-)
Jag hoppade i träningskläderna direkt när jag steg upp. Solen är ju så härlig idag så jag måste ju nyttja den!! Men jag kan inte bestämma mig, jogging med eller utan hund. Nu är han ute och rastar sig på baksidan, det är perfekt för där är ju inhängnad så han kan inte rymma. Men helst vill han ju ha sällskap där ute så jag kan kasta bollen ;-)

Haha, hörde att han började skälla och yla utanför så då tänkte jag ju såklart att nu vill han in. Nedå, jag öppnar dörren och då sitter grannens katter och ylar och jamar på deras altan. Då har han hittat dom med.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥