torsdag 28 oktober 2010

ABSTINENS.....

Jag har redan abstinens!! Jag vill ha min iphone...!!!

Fan va sjukt, när vi va uppe i Växjö och jag hade lämnat in telefonen så fick jag faktiskt en lånemobil. Vilket jag är glad för, för mobil är den enda telefon jag har. Iaf så ringer jag Joppe sen påväg tillbaks till bilen. Så säger han, ja ni borde ju vara tillbaks till 4... Hmmm, tänkte jag, han slutar ju 5... Så vi svängde inom Mc donalds och beställde kaffe till oss och barnen fick varsin glass. Sen körde vi iväg och jag kom precis att tänka på HUNDEN... Precis i samma stund skickade brorsan sms om vi va hemma och han kunde hämta Klabbe.... Ooops.. Jag fick ringa honom och säga att vi va påväg hem från Växjö och så skulle jag ju skjussa hem svägerskan igen!! Ojdå, han ville hem lite tidigare... Men vi körde på på småvägarna och jag sa att det är ju inte konstigt om hunden blir åksjuk, annars tål han allt!! Vi mötte upp brorsan och mkt riktigt, Klabbe hade spytt lite... Men nu är han nog snart hemma i tryggt förvar och hoppas han inte får men för livet, det är ju ändå hans första vecka här uppe...

Ikväll är det ju inte ett skit på tv så det blir att plocka i lådor. Tänk, snart är det helg igen :-) Jobba lite grann imorn sen så!!
Men nu ska jag göra lite mat, det blir älgburgare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥