måndag 11 oktober 2010

NU ÄR JAG REDO!!

Såja, nu har jag varit på "sport och motor". Inhandlat kompass, fleece och varma sockar. Nu kan det bli tisdagmorgon och älgjakt när som helst :-) Hepp, hepp, sakta i backarna!!!!! Föööörst ska jag ju hämta mina baaaarn :-) Jag fördriver tiden nu så den ska gå lite fortare. Ska strax köra och hämta dom!!

När jag körde hem hann jag 2 kilometer innan det hade hänt en lastbilsolycka. Massa poliser och folk på vägen. ( räknas poliser som folk ;-) ) Sen kör jag ju 99% om Loshult hem men tog 23an idag och när jag svängde in till Älmhult hade nästa lastbilsolycka inträffat. Stackars lilla minibil hade blivit träffad i sidan av lastbilen. Hoppas ingen blev skadad. Å här syntes inget folk, bara poliser...

Nehe, MOT barnen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥