fredag 8 oktober 2010

SJÄLSFRÄNDE

Denna dagen har gått fort. Det är skoj, jag har hittat en själsfrände på jobbet. Hon som går brevid mig lever liknande liv som mig.... Hon har haft ett klädföretag i Älmhult men sålde det och nu är vi på samma jobb :-) Hon är 11 år äldre än mig men så mkt lika...

När jag kom från jobbet hade jag tänkt hem och kela med kisarna och ta in posten, men jag hade ju ingen nyckel. Den lånades ut igår... Så det va att köra till sunnerbo och göra Joppe sällskap i källaren. Han sorterar för fullt. Efter maten stannade jag uppe, hade tänkt plocka ner lite gardiner och ta med mig hem :-) Men han tycker jag kan vänta tills söndag så vi inte lever i ett eko i helgen... Men så många flyttlådor som här är så är det omöjligt att det skulle eka!!!!!
Jag har ett par orkidéer som blommar och de ska med hem idag iaf :-) När de har blommat över och varit fula har de fått stå här uppe och när de är fina så tar jag hem de igen :-) Jag ha ju inte sååå många fönster så jag kan förvara alla...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥