tisdag 5 oktober 2010

UTE OCH FARIT

Jag har varit hos farmor idag. Ringde och hörde ifall hon skulle va hemma så jag körde dit. Vi var inne i Tingsryd för hon hade ett par ärenden som hon ville få gjort. Jag fick, eller rättare sagt, barnen fick lite underkläder. Jag fick 2 rosor. Så nu ska de va i fönstret i köket så jag kan stoppa undan orkidéerna som inte blommat riktigt än. Jag har en orkidé som det kommer 3 nya stänglar på så den kommer vara fin snart :-) Så mycket kaffe som jag druckit idag har jag inte druckit på länge, men det va fan va jag jäspade där ett tag så jag hade inget val. När jag körde hem va jag inom maxi och handlade en hel del... Bla en korsordstidning som jag ska spendera kvällen med :-) Jag ska snart fixa kycklingsallad, sen ska vi ut och gå en låång promenad innan vi ska bort och packa. Nu måste det blir gjort eftersom det inte är så lång tid kvar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥