söndag 3 oktober 2010

CROSSKILLEN

Max följde med till Loshult ändå, han blev hemskjussad igen sen. Han hade provsuttit crossen och åkt 4-hjuling så han va salig!!


Men jag undra va det va i pannkakorna de gav honom, han sprang in på rummet och morrade och skrek att han va galen.... ;-)
Jag cyklade bort med Thea till kalaset, när jag kom hem hade brodern med sambon kommit, kladdkakan va i ugnen så sen blev det fika.
Nu är Max med Joppe i garaget och så ska de fixa lite ärende. Jag ska cykla och hämta Thea sen är det bara LUGN som väntar i eftermiddag, hoppas jag!! Matlagning och lite mys. Huvudet är lite borta efter så här lite sömn, alla 4 är likadana med... Fast på barnen märks det genom att de måste hålla igång med och härja, annars skulle de somna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥