torsdag 21 oktober 2010

STÖRD IPHONE!!

Nu är jag hemma från svägerskan igen. Det va en hiiiimla trevlig dag :-) Först fick jag ju träffa lilla Nisse som va söt som socker.


Varför dricka i sin egen skål när man kan ta hundens!?


Han är för söt!!

Sen åkte vi in till stan (Växjö) och gick i det nya "köphuset". Wow så många skoaffärer där va då, de låg på rad :-) Å jag kunde inte låta bli så det blev......3 par.... Sorry Joppe men jag kunde inte låta bli!! Ett par är till lek med barnen i snön, ett par till lite "fint" och ett par vanliga till jobbet.....

Förbannade iphone med, den tappade ljudet. Jag hörde inga signaler, inget när det ringde. De hörde mig o jag hörde inget...
MEN... NU funkar det igen... Helt plötsligt kom knappljuden tillbaka!! Jaja, min iphone = pajphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥