fredag 15 oktober 2010

FULL RULLE

Go kväll i mörkret!!

Det har varit full rulle här. Thea blev upphämtad av en kompis i eftermiddags. Jag åkte på inskolningssamtal för gossen. Sen skruvades sängen isär och tacosen förbereddes. Inatt ska vi sova på madrass på golvet. Då har inte Joppe så långt till golvet när jag knuffar ner honom i sömnen ;-) Vi hämtade upp Thea i Loshult och tjabbade med dom en stund. När vi kom hem hjälpte barnen mer än gärna till med det som återstod med maten. Sen blev det "Bröllop och jäkelskap", chips, dipp, ostbågar och cola. Max ville sova i min famn och jag höll på att somna mååånga gånger!! Till sist gick de och la sig i sina sängar efter många jäspningar, gnugg i ögonen och erkännande att de va trötta. Men då tog det inte lång tid innan de sov heller :-) Å sova behöver de!! För imorn blir det en lång och intensiv dag för oss allihop.

Vi har tagit ett bad och jag längtar mer och mer efter sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥