lördag 30 oktober 2010

LUCIAN OCH PEPPARKAKAN

Det va lite svettigt att ta kort på barnen. Först mina två i vanliga kläder och medans de bytte om tog jag kort på tvillingarna i tomtekläder. Medans de bytte till finkläder tog jag på mina i lucia/pepparkakskläder. Men det blev några bra, fast jag visar inte de som ska bli julkort och de som ska framkallas :-)



Mina små älsklingar :-)

Vi har en lampa på väggen som jag hade önskat att jag kunde köpa ett julglas till. Det går ju köpa julöverdrag till soffan, varför inte till en lampa? En vanlig lampskärm går det ju till, men till den här!?
Jag hade tänkt mig nåt i rött runtom och så en vit gran i mitten, typ längs med hela. Typ så här haha;
Men något jag älskar är mina orkideér!! Synd bara att jag inte har fönster till alla... Får bygga ut eller flytta :-) Men alla blommor ska få röda krukor till advent!! Det ska bli så tjusigt sååå.
Ikväll ska vi se på Beck som vi inte gjorde igår. Vi somnade ju istället. Men vi ska ha barnen uppe ett par timmar till hade vi tänkt eftersom klockan ska ställas tillbaka inatt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥