måndag 18 oktober 2010

MEEER SÖMN

Vad händer? Jag somnade innan halva filmen igår, när den va slut gick jag in och la mig i sängen. När klockan ringde va jag så trött så det kändes som jag precis somnat!? Skulle mer än gärna sovit ett par timmar till....

Jag har lyft för tungt i helgen med... Jag har ont. Antingen har det hänt nåt med ett muskelfäste eller är det nåt från operationen som inte va läkt.... Alvedon hjälper inte och morfin kan jag ju knappast stoppa i mig när jag ska jobba!! Men det är bara att bita ihop för jag slutar lite tidigare idag och sen är jag ledig imorn :-)

Jag slutar en timme tidigare idag och det är perfekt!! Då hinner jag laga mat + gosa med barnen innan de ska åka.
Ikväll är det föräldramöte igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥