onsdag 20 oktober 2010

MÖRK MORGON

Idag har vi bytt så jag jobbar dagen istället för kvällen. Annars hade jag haft en sovmorgon till, men den kommer imorn :-)
Jag har t o m kokat ägg till frukost idag, måste ha i mig så jag är pigg när vi ska iväg på fm. Men det kanske är svårt att komma igång med tanke på att det är så mörkt ute!! Ljuset kommer väl. Fast jag tycker det är myyysigt med mörker, så länge jag slipper köra i det!!

Jag väntat (för en gång skull) på att mina utslag i ansiktet ska komma upp. För jag SKA ha en remiss till hudläkaren!! Det har gått 1,5 år nu...

Åå jag måste ju visa ännu en ny familjemedlem i Familjen Magnusson.


Detta är lilla Klabbe, han är 4 månader. Bor i en villa ute på landet :-) Visst är han söt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥