torsdag 21 oktober 2010

LJUS I MITT HUS

Jag har tänt ljus överallt, det är ju så mysigt!!























Jag ska snart göra lite mat tills Joppe kommer hem. Han har varit i Helsingborg och åkte tidigt imorse!! Imornkväll är han inte hemma alls. Han jobbar på After worken. Men han ska med mig till doktorn först på eftermiddagen.
Jag ska skjussa mamma och Jan på kvällen, annars ha jag inget planerat, SKÖNT!! För sen jobbar jag på lördag. I helgen är det bara städ i lägenheten som gäller, den som ska lämnas. Annars hade vi varit på bröllopsfest i Skummeslöv (vi va iaf på bröllopet) och så är det städ här på området. Men jag "slipper undan" för jag och barnen va med i våras. Annars tycker jag det är himla trevligt för alla samlas ute och hjälps åt, pratar och fikar. Nu är det ju flera nya som flyttat hit sen vårstädningen med så alla träffas.
Bäst att påbörja maten nu, ikväll är det ju grannfejden igen och sen lyxfällan :-)

Hmmmm, jag hade lagt upp biffarna på tining men ser att en är urdragen från pannan och halväten.... Samma lilla olydiga katt som sätter sig till bords och äter upp resterna efter barnen.... Som vilken självklarhet som helst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥