onsdag 18 februari 2015

EN PÅSE FRÅN GEKÅS OCH EN FRISÖRTID

Tuva vaknade imorse och va bara lite täppt, jag ringde simhallen och rådfrågade men de sa att så länge barnen inte har feber eller är hängiga är det absolut ingen fara att bada med de. Så vi va på babysim och hon simmade på bättre än nånsin☺ Sprattlade på som attans. Hon gillar det där, men det blev bara ett dyk idag, hon nonchalerade mig totalt när jag skulle ha hennes uppmärksamhet innan dyket, det va bara hennes fingrar som fick uppmärksamhet☺

Innan vi åkte till simmet fick vi en leverans;
 Kusinen va i Ullared igår och jag efterlyste lite byxor och kortärmade bodies till Tuvan. Vi använder inte långärmat mer än när vi ska iväg. Det innehöll nån födelsedagspresent till blivande 8-åringen och en fleece till mig med.
Å dessa!! Ljusbollarna jag ångrade sååå att jag inte köpte sist jag va där! Men nu har jag de☺

Sen kom Linus hem och bytte av mig så for jag in till frissan.
                            
Den här längden va det innan hon satte saxen i det. Jag sa att hon får klippa av en bit, det behövs! Efter en liten stund frågade jag hur mycket hon tog, då visade hon ungefär 4cm, meeeeeer sa jag! Så det blev ca 15cm som åkte. Så jäkla skönt! Hon sa att håret blivit lite lockigt efter graviditeten.
                             
Jag tog kort på det hemma med, såklart, men det får ni se imorn. Nu ska jag lägga lilla sessan♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥