söndag 8 februari 2015

TVÅ LÅDOR LUKTA GOTT

Att vakna upp till en klarblå himmel med strålande sol va inte igår precis.... Men idag☺ Så himla fint ute så nästa sovtid för lillan blir i vagnen. Det blåser ju endel men det får vi ignorera, fokus på solen haha.

Igår va jag och jobbade och på kvällen va vi i Loshult. Jag vet inte riktigt vad Tuva är inne i för fas... Förra helgen gick det huuur bra som helst med gudföräldrarna, medans igår gick det.... inte alls... Hon blev verkligen superledsen när de ville hålla henne. Men på håll går alla bra, så länge hon sitter i sin mammas knä kan hon charma alla. Jaja, det går väl över.
Jag fick två lådor lukta gott i födelsedagspresent☺ De vet precis vad jag gillar!! Det va ju tur att jag fick ljus nu när jag har köpförbud på ljus. Vi rensade i skafferiet och jag har en hel ikeakasse (en sån blå) full med ljus.... Den röda luktar helt underbart, precis som Loshultarnas tvål, sådär gott så ögonen snurrar runt i skallen på en när man luktar.
 Å det är ju tur att de är i glaskoppar, ifall det skulle vara så att jag råkar glömma de.
Jag ska placera ut de direkt så det luktar gott lite varstans, inte bara i skåpet när det öppnas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥