tisdag 7 april 2015

6 MÅNADER + EN TREÅRING

En tisdag för 6 månader sedan föddes det en älskad liten Tuva❤️ Tänk, idag är hon sex månader! Inte klokt.
Just nu ligger hon brevid mig och sover. Det var ju så varmt under täcket så jag kröp ner jag med.
I doppresent fick hon gipsavgjutning så det tänkte jag vi ska göra ikväll. Jag har väntat tills 6-månadersdagen. Hon är väldigt intresserad utav kartongen iallafall!

Tuva fick en väldigt uppskattad leksak av sin farmor och farfar i påskpresent + en fin sommarbody i halvårspresent :-) Av sina föräldrar får hon en himlans massa pussar, som vilken dag som helst haha. 

Men vi har ju faktiskt en som fyller 3år idag! Ingen mindre än lille Maister
Han räknar nog med något gott! Nu för tiden är han ju en jobbarhund, han är med Linus på jobbet om dagarna. Stortrivs och tur är det, hemma är han bara orolig :-( Igår var brorsan och hans familj + hund här. Å ni må tro Maister blev lycklig när Smulan kom!! Han ville inte släppa hem henne/alternativt följt med henne hem. Meeeen så glad han blev när hon kom!! Han ska få en kompis i försenad födelsedagspresent, vi ska bara hitta den rätte först :-)

2 kommentarer:

  1. Grattis Tuva. Tiden går verkligen fort.

    SvaraRadera
  2. Grattis lilla Tuva och Maister förstås :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥