torsdag 30 april 2015

MARY KAY

Igår hade jag några vänner här på Mary Kay och det var hudvård på schemat. Det kändes lite lyxigt och huden var alldeles mjuk efteråt. Jag har två favoriter så de köpte jag.
Den här skrubben, den tillhör satin hands men jag köpte det settet för över ett år sedan och handkrämen är orörd och jag har kvar av den feta krämen. Skrubben har jag ståendes i duschen och har på kroppen.
Den här 3-i-1 har jag med i duschen, en rengöring med lite peeling för ansiktet. Den har hållt över ett år så snacka om dryg :-)

Nu blir det att göra lunch, är sugen på spagetti och så ska jag göra kassler i créme fraiche och massa svartpeppar + riven ost. Krämigt och gott!
Vi skulle haft lekdejt med Lilla E är sjuk :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥