söndag 5 april 2015

TRÅKIGASTE PÅSKEN EVER

Vilken påsk :-( I torsdags var Jäger helt frisk och sprang och hoppade och lekte i trädgården, dagen efter förlamad i halva kroppen och nu finns han inte mer... Det syns ju i ansiktet idag, att igår inte var någon rolig dag, om man säger så. Jag trodde inte att jag var så fäst i honom, som jag tydligen var. Jag är ju uppvuxen med hundar men inte som de här två, de bor ju inne på kvällar/nätter och var mer än sociala! Vem ska nu bära runt på Tuvas gosedjur? Vem ska Maister busa med?
Någon som har en wachtel att sälja? Vi ska ha en ny kompis till Maister!

4 kommentarer:

  1. Usch, så sorgligt!! Stor tröstekram

    SvaraRadera
  2. Men vad hemskt vad hände med honom!? Här hemma har vi två Goldens som jag är väldigt fäst vid. Förstår att det är jobbigt för er. Kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han fick diskbråck och på några timmar blev han förlamad i bakänden :-(

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥