lördag 11 april 2015

HUSET FULLT

Idag har vi haft fullt hus, började dagen med att lämna ett barn hos kompis och plocka hem ett annat. Handlade till middagen och sen kom både brorsan med familj och Familjen B. Det har kapats ved! Herregud så snälla de är som hjälper oss, det hade tagit mycket längre tid annars. Å än är vi inte färdiga, vi fick ju hem massor med ved. Så vi är väldigt tacksamma, men de vet att när de behöver hjälp tillbaks så har de våra nummer :-)
Vädret har ju varit helt fantastiskt!! Vi har varit ute i stort sett hela dagen. Det går ju inte vara inne när solen lyser, då mår jag nästan dåligt.
Hoppas på samma underbara värme imorn. I bilen stod det att det var 19 grader ute klockan 14. Ah va härligt!! 

Min lilla Oden, jo han är min, han är så jäkla go! Synd bara att vi har samma favoritmatta, dock inte samma sysselsättning på den... Jag ska ringa brukshundsklubben och höra när jag kan börja på valpkurs. Det måste vi ju gå på :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥