onsdag 15 april 2015

ÄLSKAR SOFFANS FILT

När jag var på Onödigt Snyggt köpte jag ju min filt till soffan, asså jag älskar den! Den ligger över soffan och det är bara att lägga sig och dra den över sig.
Oftast ligger kuddarna utsprida i soffan och familjemedlemmarna undrar vad alla kuddarna gör i soffan för de får inte plats? Haha, det ska ju vara mjukt och skönt att sitta där☺
Jag älskar färgen♥
Babysimmet gick bra idag, men jag undrar om inte Tuva håller på att bli sjuk. Hon vill inte äta men hon vill sova desto mer! Jag ska gå ner o ta tempen på henne. Å så blir det middag och tidig sänggång. Måste bara dammsuga och tvätta håret först.... Å svara svärmor på hennes sms.Hon skickade en inbjudan och det lät skoj☺

2 kommentarer:

  1. Snygg filt och mysigt med en massa kuddar men det är delade meningar om det här hemma ;) Kram Suss

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥