torsdag 30 november 2017

ÅRSDAG

Snön dalar ner och det är så mysigt, allt är vitt både himlen och marken. Men - ska julen slaska nu då😉 
 Igår hade vi årsdag så jag passade på att köpa blommor till mannen, det är jag alldeles för dålig på annars❤
I eftermiddag tar vi helt, jag och de små, så hinla skönt att bara skrota runt på fredagen. Då ska vi städa och fixa innan de stora kommer hem och vi börjar fredagsmys. Åh, älskar fredagar! Men torsdag är det och det innebär en himla massa körande för bägge stora har aktiviteter ikväll och de byts av. Men det är sista träningen för Thea ikväll sen har hon uppvisning nästa vecka och det har jag lovat Tuva att få följa med och titta på för nu kan hon ju sitta still😊
Nu blir det smoothie och lite plock innan matdags för både mig och Lillebror.

2 kommentarer:

  1. Tror det att julen blir grön, om vi nu ska tro det med Anders. Snön är vacker om den vill ligga still men icke på Österlen, hej å hå vad det fyger då. Vi har haft en känsla av vår idag, milt och skönt.
    Må så gott från/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja julen blir väl grön......i år med :-( Men jag hörde att det skulle bli en riktigt kall vinter, men det kan ju lika gärna bli i mars!

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥