måndag 20 november 2017

KRAMAT OM MAGGAN GRAAF

Morn, jag skulle ju skrivit igår men tiden sprang ifrån mig😉
Jag och de stora barnen åkte in till byn och mötte upp en vän och hennes dotter lagom till Postkodlotteriet skulle dra igång. Min vän skulle supporta sina vänner som hade vunnit och sen visste vi ju inte om det va de som skulle upp på scen. Så där stod vi i isande kyla med massa fallande snö. Tårna och fingrarna höll ju på att förfrysa, det kändes som att det va många minus fast det var runt nollan.

Innan det drog igång haffade jag denna sköna bönan;
Gav henne en kram och småpratade lite. Bland det första hon frågade var om jag jobbade på Ikea haha. Max frågade henne om hon är en kändis och Thea tyckte först jag var pinsam haha. Sen va det utdelning och dett va roligt att det var känningar som vann😊 Ska kolla på detta på fredag!
Max stod på en brunn och tog lite kort😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥