torsdag 16 november 2017

FULL AV ENERGI

Yupp! Här blev en stor kopp och sen fick jag energi så halv 7 började jag städa så nu är nedervåningen klar😀 Jag steg upp samtidigt som mannen då jag har lite att göra på förmiddagen. När jag har lämnat Tuva så ska jag och Lillebror till jobbet och hälsa på en sväng för att sen hem och möta upp en familj här hemma. Usch tankarna har snurrat inatt och jag va lite ledsen med och mannen så imorse att jag kan fortfarande ångra mig. Men nä, det blir bäst såhär, för alla.... *andas* Tur jag har massa energi nu för sen lär jag va dränerad... Tur för barnen att de ska med kompisar hem innan sina träningar haha.

2 kommentarer:

  1. Låter inte alls så trevligt för dig, hoppas det löser sig till det bästa!
    Det finns mycket i livet som man får fundera på och vända och vrida, sen när man valt det så får man känna att det blev bäst annars mår man inget vidare.
    Hoppas dina prover var OK, det där med njurar och strul är ju inget vidare. Lillebror han växer precis som det ska va, tiden går för fort.
    Trevlig helg från Österlen/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh mina prover ska jag göra om om ett par veckor så då får vi se. Men det är nog ingen fara.
      Ja tiden går FÖR fort! Ska ju snart börja jobba igen....
      Trevlig helg :-)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥