tisdag 7 november 2017

FÖRSKOLEDAGS

God morgon! Båda barnen sover så jag sitter här med min kaffekopp framför nyhetsmorgon. Idag ska Tuva till förskolan igen efter en månad hemma. Hon pratar ofta om sina kompisar och leker att hon ringer till dom. Själv är det med blandade känslor jag ska lämna henne. Det känns konstigt att skjutsa iväg henne när jag är hemma.... Lillebror är ju fortfarande världens snällaste så det är ju inte så att det är "jobbigt" att ha barnen hemma😊
Vi va ute och lekte igår men just nu är vi inte ute så mycket som vi vill - så där är en fördel för Tuva med förskolan😊 Tänk så mycket lättare det blir till våren. Jag hörde förresten att det ska bli en riktigt kall vinter vilket är mysigt, hoppas det kommer mycket snö med.

Nehe, nu måste jag plocka fram frukost och väcka Tuva.

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥