tisdag 28 november 2017

MIN KELGRIS

Jag har ett mysigt sällskap i soffan❤ Den lilla lilla kissen som kom till oss för 3år sedan och räddades från döden. Han var så rädd och bodde bakom badkaret men som sakta kom fram och blev såå kelen och sällskapssjuk. Han kallades Lillekissen för han va så liten och sen började han lyssna till det så då bytte vi inte namn. Nu är han stor men det syns inte på bilden. Jag vet inte vad som hände men i år har han blivit stabil haha. En liten slagskämpe som alltid varit borta 2 dagar för att sen komma hem och äta och sova och sen ge sig av i 2 dagar igen. Han har skadat både sitt öga och en klo är borta, blivit ormbiten flera gånger och är en riktig fästingmagnet. Efter sommaren började han komma in varje dag och nu är han aldrig borta mer. En riktig kelgris som barnen kan bära som dom vill❤

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar katt och den ser ju så mysig ut där den sover. Katter är de djur som jag tycker kan koppla av mest, förstår den är din kelkatt.
    Må så gott från mig/MH på Österlen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja han är mysig när han sover, värre på kvällen om han inte får sin burkmat haha. Han har en inställd klocka och jamar tills han får sin mat...

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥