onsdag 22 november 2017

JULELJUS HOS OSS

Det blev ju en hel del regn under dagen vilket betyder att snön försvann från vägarna. Innan jag hämtade Tuva plockade jag ut ett par paket sen tog vi och körde och köpte mer ljusslingor.
Jag satte en slinga i den stora lyktan i köksfönstret.
Det blev slingor i 3 lyktor på trappan och en slinga uppe på balkongen.
Jag la en slinga i "buren" i sovrumsfönstret.
Snöflingorna på gavlen.
Vår lilla innegran fick sig en slinga med😊

Nu är här lite juligt med massa ljus och det är sååå mysigt❤ Jag ska göra ett julinspo-inlägg imorn om jag hinner. Vet att det finns sååå mycket fint där!!

1 kommentar:

  1. Har också myst till det i vårt hus,jag vill ha allt uppe till advent för det går så fort ändå. Plockade in lite buxbom men doften är inte så god faktiskt men kanske det ger sig, är ju så vackert i höganäskrusen.
    Må så gott och nu har du det verkligen upplyst/MH från Österlen

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥