onsdag 1 november 2017

INTERNET ÄR TILLBAKS😉

HĂ€r vaknade vi upp med ett ryck kvart i 7 av att mannen försovit sig men han hann i tid till jobbet! Lite teamwork sĂ„ fixade det sig😊

Jag har ju inte kunnat skriva för vÄrt Internet tog slut, första gÄngen det hÀnder pÄ bÄde telefoner och hemma. SÄ lÄst jag kÀnde mig, kunde inte ens skicka bilder pÄ Messenger haha.

I mĂ„ndags va vi pĂ„ bvc och nu vĂ€ger Lillebror 2720g och Ă€r 47 lĂ„ng😊 SĂ„ lĂ„ng va Tuva nĂ€r hon föddes men hon vĂ€gde ett par hekto mer.
IgÄr badades det och det gillades, han lÄg bara och njöt bÄde i badbaljan och i badlakanet.

Nu ska jag strax och lĂ€mna nĂ„gra rör blod till njurdoktorn. Tuva har lovat hĂ„lla mig i handen. NĂ€r hon har varit med förut sĂ„ klappar hon mig i pannan eller hĂ„ller om mig nĂ€r de sticker❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lĂ€mnar ett avstamp♥