måndag 6 november 2017

NY VECKA

Så, börjar den "lilla familjens vecka" fast nu är den inte så liten längre, nu är det ju ändå 2 barn hemma😊 Igår var ju lillebror beräknad till men nu blev han 3v då istället. Tre veckor herregud vad tiden springer iväg!

Nu har jag suttit och skickat massa foton på vinterskor/kängor till Thea, vi skulle ju beställt det denna veckan men det kom tydligen massa annat i vägen...
Har ni testat denna? Jag använder använde ju alla hennes produkter i serien och tycker de är väldigt bra. Men nu fick jag lägga ut de på tradera för att bli av med dom😔 Jag frågade på apoteket vad jag kan använda istället i och med att jag fick perioal dermatit och då visade hon ett par olika alternativ men de va inte billiga sa hon. Men för tillfället kan jag inte använda något ändå. Jag ska äta piller i 8 veckor först för utslagen! Jag har en salva med så jag använder den med så kanske det går bort fortare.

Igår satt jag med en försäkringsgrej för innan lillebror föddes så hade vi en man från vårt försäkringsbolag här och då upplyste han mig om en grej jag skulle anmält. Jag lämnade in det igår så får vi se om det är för sent men hade jag gjort det för ett par år sedan så hade jag fått ganska många tusenlappar på kontot.... Jaja men hur sjutton ska man veta vad som går på försäkring eller inte. Jag är inte den som gillar att läsa igenom såna papper direkt😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥