torsdag 2 november 2017

JULMUSIK, PERIOAL DERMATIT

Idag blir det till att tänka positivt och julmusiken är igång så humöret hålls uppe för den därra sömnen som skulle vara inatt va inte riktigt där.... Bvc tyckte vi skulle ge Lillebror napp för det motverkar plötslig spädbarnsdöd så då gav vi honom den. Meeeeen den sitter ju inte i hela tiden direkt utan åker ut titt som tätt och då vaknar han och inatt kunde han tydligen inte sova utan den så till slut la jag babynästet i vår säng så slapp jag gå upp varje gång iallafall. Å sen har han nog blivit förkyld med... lite snorig eller slemmig ibland.
Jag la i denna hårmasken igår och hade i den över natten. Håret får extra omvårdnad nu när  ansiktet inte får något... Jag får ju inte ha ansiktsmasker eller någon kräm alls i ansiktet just nu som perioal dermatit blommar och det känns sådär. Känner mig alldeles torr i hyn och ser ju allmänt dan ut...!! Jag fick en kräm mot det men den kan jag ju inte smörja med under ögat och det som är vid näsan och munnen så tog krämen bara ena sidan. Så jag ringde och bad de byta till något annat idag så jag får nog piller istället. Jag har ju inte googlat nånting om P.D så någon som vet nåt om det? Måste jag använda ansiktskrämer mot känslig hy i fortsättningen? Jag använder ju mina Emma S ageless men blev rekommenderad Dermalogicas ultracalming och det är ju surt att behöva byta ut aaaallt jag har haha. Jag har ju allt i hennes serie och flera förpackningar😂

2 kommentarer:

  1. Jaså du har vakennätter nu, ja det känns igen för så där 30 år sen, haha. Men det går fort framåt i alla fall. Va bra och ha honom nära, det behöver de där små knytena. Inget vidare med en hy som inte är i fas, har aldrig säger aldrig behövt använda någon som helst hudkräm eller lotion. Endast nu med mitt immunförsvar som jag fått psoresis på benet, och har fått en salva för det. Sitter ofta dock i fotbad med såpa, ypperligt skönt.
    Har jag någongång nån hudpsricka eller annat torrt på fötterna eller om det är kallt om händerna använder jag kokosolja, otroligt användar till så mycket, prova det om du nu tål det men jag har aldrig hört nån få allergi av detta. Får en känsla av ju mer folk använder sig av en massa krämer ju mer behövs? Fin helg till er alla från Österlen/MH

    SvaraRadera
  2. Ge aldrig upp i livet de sa alla att det inte finns något botemedel mot HIV-VIRUS, vilket är en stor lögn jag har gått igenom många processer. Jag trodde aldrig att det verkligen finns ett botemedel mot hiv / aids förrän jag träffade Dr. James. Läkaren som har hjälpt människor i många år, jag stöter på den här läkaren online när jag letade efter HIV-permanent botemedel online. Jag fick reda på om Dr. James, och till min största förvåning har Dr. James örtmedicinen för HIV-botemedel som Jag har letat efter i flera år. Jag förklarade mina problem för honom via e-postmeddelandet jag hittade på någon som vittnade om Dr.James örtblandning, skriv ett svar och förklara hur processen fungerar så efter att ha beställt medicinen fick jag det inom 4 dagar och Jag tog det enligt det sätt som Dr.James instruerade mig, jag var väldigt glad efter 21 dagar jag tog medicinen det var mycket stor förändring i min hälsa när jag var klar med processen jag gick för ett test, jag fick reda på att jag är negativt det var dagen jag har glädjetårar efter allt jag har gått igenom. du kan också komma i kontakt med min läkare via hans e-post nu Drjamesherbalmix@gmail.com Och han har också örtmedicin för att bota följande sjukdomar; Nefrotiskt syndrom, eksem, urinrörsvarta, kroniska problem. Herpes, cancer, ALS, autism, hepatit, diabetes, HPV-infektioner, nässelfeber, bältros, blåsor, sår, smärtsam eller oregelbunden menstruation. HIV / Aids. Diabetiker. Vaginala infektioner. Vaginal urladdning. Klåda i den privata delen. Bröstinfektion. Utsläpp från bröst. Bröstsmärtor och klåda. Smärta i nedre buken. Inga perioder eller perioder Sluta plötsligt. Kvinnors sexuella problem. Kronisk sjukdom med högt blodtryck. Smärta under sex inne i bäckenet. Smärta vid urinering. Pelvic Inflammatory Disease, (PID). Droppande av spermier från slidan samt för låga spermier. Parkinsons sjukdom. Lupus. Cancer. Tuberkulos. Nollantal på spermier. Astma. Snabb utlösning. Gallsten, för tidig utlösning. Herpes. Ledvärk. Stroke. Svag erektion. Erysipelas, tyfus, urladdning från penis. HPV. Hepatit A och B. STD. Staphylococcus + gonorré + syfilis. Hjärtsjukdom. Pile-hemorrhoid. Reumatism, sköldkörtel, midja och ryggsmärtor. Manlig infertilitet och kvinnlig infertilitet. Etc. Åtgärd nu. kontakta honom & beställ din naturliga örtmedicin: och maila honom
    E-post ... drjamesherbalmix@gmail.com

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥