lördag 18 november 2017

IDIOTER I TRAFIKEN

Igår tog jag den här sköna bönan med mig och körde och hämtade brorsans hund, så idag är mannen ute och jagar och har 2 drevrar med sig😊 Jag gillar inte att köra på 2+1 vägar och igår när vi körde så satt jag och typ skrek Dom krockar dom krockar DOM KROCKAR! För jag höll faktiskt hastigheten denna gången (tacka vet jag farthållare) och då var det 3 bilar som skulle om och den sista skulle om alla till varje pris, bara det att vägen gick ihop till 1 körfält.... Jag vet inte om han bromsade så hårt eller om han nuddade mitträcket eller bilen framför för tillslut vinglade han över hela körbanan!! När vi körde hem blev vi omkörda av en som körde ut framför en som påbörjat en omkörning redan. Är det konstigt att det händer massa olyckor när folk kör som idioter? Räddast är jag över att möta ett fyllo, nu har de ju tagit flera stycken i byn på sista tiden. Ju fler barn i bilen desto räddare är jag. Å tyvärr kvittar det ju vilken tid på dygnet vi är ute och kör med.....

Här har barnen kompisar och de har övernattat men strax ska Max och hans kompis iväg på kalas. Då får jag lite lugn och ro, jisses mina öron😅

Nehe nu måste jag beställa en födelsedagspresent och så ska jag skjutsa killarna på kalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥