söndag 23 december 2018

DAN FÖRE DOPPAREDAN

Sedan en timme tillbaks har jag kunnat sitta ner i soffan och bara....andas. Jag ser ju allt det mysiga, lugna, alla hjälps åt, njuta mm framför mig men det blir ju sällan så... Aj, h*n nöp mig, varför ska jag göra det, lite kiv och småsura barn men det slutar oftast bra. Nu sitter jag och de stora barnen och tittar på uppesittarkväll, mannen somnade. Alla julklappar är inslagna, jag har gjort knäck, fudge och Rocky road och allt är i fas. Idag var pappa och hans sambo här och lämnade julklappar och åt middag. Lugnt och trevligt.
 Vi tog ett glas bubbel och slog in de sista klapparna.
Mmm, första gången jag gjorde Rocky road och det uppskattades av hela familjen.

Jag har lagt varsin present till barnen i en julsäck som jag tänkte hänga ute på dörren och den ska de få på morgonen. Sen är det förberedelser innan gästerna kommer. Nu skulle jag vilja lägga mig men ska spela ett bingo till iaf😉

2 kommentarer:

  1. God Jul Lotte till dig och din familj.
    Kram/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK detsamma!! Hoppas du haft en bra jul, kram Lotte

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥