lördag 15 december 2018

JAG ÖNSKAR MIG ENERGI

Usch jag är inget vidare roligt sällskap känner jag, jag är sååå TRÖTT! Igår skulle vi ju prata lite när vi gick och la oss men jag sov inom 2 minuter, jag kan somna mitt i en mening... Nu sitter jag bara och jäspar och klockan är inte ens halv 9. Något uppiggande skulle ju sitta fint! Tips på något som ger energi? Någon vitamin eller nåt liknande? Jag är ju morgonpigg så tröttheten kommer på eftermiddagen och på kvällen är den hemsk....
Här är ett litet energiknippe! När jag och Tuva kom hem från vi hade handlat så var det fullt ös på honom tills han skulle lägga sig. Lite mat i hans mage sen är han på G!
Än så länge har vi inte hittat något som han inte äter, han tog en citron imorse och bet i den flera gånger så det gillade han med🙂
Har ni smakat de här glöggvinerna? Jag beställde de på bolaget för de finns bara i 4 butiker i Sverige. Det vita är sangria och det var riktigt gott! Det röda.... Det smakar som ett jul-doftljus som Ikea har, det smakar precis som det luktar. Vi fick ösa ut flaskan. Fy f-n!
Men det vita ville jag in och beställa några flaskor som vi kunde ge bort i jul men det var så lång leveranstid att de skulle komma efter nyår😔

Imorn är det tredje advent, det drar verkligen ihop sig till jul nu. Mysigt att vi ska vara lediga tillsammans rätt länge. Jag jobbar ju torsdag och fredag sen är jag ledig en månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥