lördag 8 december 2018

LÖRDAG


I onsdags var jag på lite julmys på jobbet, vi hade först APT sen åt vi planka och hade julklappsspel. Jag fick mitt nya schema i veckan och jag är väldigt nöjd måste jag säga!! Så nöjd så jag skulle tippa på att det blir ett par justeringar innan det börjar gälla😉 
Jag vann bland annat en söt liten ljuslykta i ett paket och den lyser fint i mörkret. Barnen undrar när vi ska äta kakan eller julgodiset som jag fick till ett annat paket😊
  Idag är mannen ute och jagar och vi har redan varit vakna.....rätt många timmar. Jag tyckte Oliver va lite varm så jag ska kolla febern när han vaknar igen.
Nu ska jag och Tuva titta på julkalendern så vi har bäddat ner oss under filt och har det mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥